terimalah hambu mu ini Ya Allah Hu Akbar

terimalah hambu mu ini Ya Allah Hu Akbar
aku nak jadi hamba Allah yang bertaqwa kepada Nya

Friday, July 9, 2010

perlukah aku membeli handphone baru?

handphone secondhand pon tak per. bajet rm150 dah la. tapi memang target nak beli n70. dulu aku ingat pernah pow arwah ayah aku rm 650 sebab nak beli handphone n70. pastu ada ke patut aku jjual2 handphone tu and tukar beli tepon-tepon lain tak patot betul aku neh. harap papa maafkan aku. jadi sekarang tetiba rasa nak beli handphone nokia n70 balik. perasaan nak beli neh sangat kuat tau tak reti aku kenapa jadi macam neh.
dulu-dulu memang pakai n70 kaler dia pon mcm neh. hebatkan nampat simple n stailo jer. lagi satu aki nak nak pakai n70 neh sebab aki masih simpan memory card tepon neh. dulu2 aki ada software spy call aki pernah record suara arwah papa aki. suara tu aki selalu dengar . sekarang dah tak leh dengar dah sebab tak dok pakai tepon yang leh read memory card tepon n70 tu huhu, ada sesiapa nak jual kat aki tak. dalam rm150 dah la.aki bukan ada duit sangat pon huhu.


antara gambar yang diambil menggunakan n70 tersebut. huhuhu wah bergaya kan hihihi.
yang ini juga diambil menggunakan tepon n70 tersebut. wow aki nampak lebih muda 3 tahun dari umur sekarang hihihi.


wah ella pon sempat dirakamkan di sini hiihihi menggunakan n70 aki


gambar yang sempat dirakam dengan n70 sewaktu melawat singapore hihihi..











actually tempat neh aku dah lupa nama apa, tapi memang tempat proses air di singapore lah. tempat neh akan membekalkan air kepada singapore.

No comments: