terimalah hambu mu ini Ya Allah Hu Akbar

terimalah hambu mu ini Ya Allah Hu Akbar
aku nak jadi hamba Allah yang bertaqwa kepada Nya

Friday, July 9, 2010

sipa diri kita?

sejauh mana kita mengenali diri kita?
bapak sedara gua dengan kakak sepupu aku. benarkah aku memerlukan rokers dalam diri aku. benarkah aku dah jumpa identiti sebenar gua. ops ganaz bahasa benarkah aki telah mejumpai bagaimana diri aki harus dicorakkan. Benarkah aki mampu mengubah diri aki yang sedikit panaz baran ini ini menjadi cepat cool. Adakah aki kurang membaca. adakah ilmu di dada aki masih tidak mencukupi. adakah aki masih tercari-cari siapa diri aki. Owh aki amat pelik sepelik-peliknya. aki ada girl friend nama mak enon sangat baik dengan aki membantu aki dari segala segi sentiasa bermasama aki walaupon dalam exam kali neh aki mendapat no last. hobi beliau suka tido. ops terlebih sudah hope dia tak marah and tak baca luahan aki ini.



benarkah kebunn dapat meningkatkan pendapatan kita. benarkah kita berbakti pda tanah dan tanah akan berbakti semula kepada kita. rakan aki seorang sedang menuntut di institut pertanian di Bota Perak baru je masuk dalam 2 minggu. beliau study bidang pertanian lah tapi tak tau lah apa nama program beliau yang sebenarnya, harap kami jadi usahawan pertanian yang berjaya macam aiteh nanti. ops merokok boleh membahayakan kesihatan jauhkan diri dari merokok k hihi.

kehidupan remaja kuh eh siapa amik pic neh. eh kenapa kalau aku park kat airport neh memang asyik part kat erea tong sampah tu jer eh peliknya ah lantaklah haha, janji esok kena gi basuh kereta k

2 comments:

::Madu Lebah:: said...

haha..
aki..aki..
smbg ritu xde gewe..
kak ainul basirah ye makwe aki..
tinggi ek p0inter dy!
;)

::Madu Lebah:: said...
This comment has been removed by the author.