terimalah hambu mu ini Ya Allah Hu Akbar

terimalah hambu mu ini Ya Allah Hu Akbar
aku nak jadi hamba Allah yang bertaqwa kepada Nya

Wednesday, August 3, 2011

kenapa hati ku di permainkan

selama ini aku mencintai mu bagai nak rak, tapi kau senang-senang nak belah dari aku macam tu sahaja. Tapi kalu kau nak gi sangat, sampai aku macam menyembah dekat keluarga kamu, tak mampu aku berbuat apa-apa lagi.. aku doakan kau bahagia dengan hidup kau, dan aku mungkin dapat melupakan kau cuma masa yang perlu aku amik mungkin perlahan-lahan kerana aku saang kau sepenuh perasaan..

2 comments:

aznur said...

Al-Quran the new Dawn @tv al-hijrah..
Kisah Nabi Yunus as & putus Asa ^^
"Semakin engkau lari drp berusaha utk mengubahnya semakin engkau akan mendapat kesusahan"

apa yg penting: bunga bukan sekuntum, kumbang pun bukan seekor. maknanya, biarkanlah dia pergi dengan labu2nya..kalu bukan jodoh, nak buat mcm mana, mungkin yg datang lagi baik daripada yg ada sekarang. insya Allah...

apa2 yg datang kepada kita di bumi ini adalah sekadar cobaan dan dugaan. kuatkan semangat dan hadapilah hidup dengan penuh ketenangan dengan mengingati Allah Swt dan bertawakal kepadaNYA.

mohon kesabaran dlm menghadapi dugaan. berdoalah semoga dipertemukan dengan insan yg lagi hebat daripada yg ada sekarang. INSYAALLAH..gud luck :)

mohd nor izwan sulaiman said...

tq aznur. aki tak dapat kawal perasaan aki. bukan senang aki nak menghadapi ini semua setelah tahun setengah aki bina hubungan itu. apa pun terima kasih aznur