terimalah hambu mu ini Ya Allah Hu Akbar

terimalah hambu mu ini Ya Allah Hu Akbar
aku nak jadi hamba Allah yang bertaqwa kepada Nya

Wednesday, August 3, 2011

kelmarin Di Thailand

membaa hi ke Thailand mengubat perasaan tekanan akibat ditinggalkan oleh Ainul Basirah, terpaksa membawa diri memdekatkan diri kepada Allah S.W.T. .

Abg Wan dan Muhaimin menanti kenderaan untuk memasuki sempadan Malaysia, Thailand menanti motor teksi untuk ke imegresyen cop passport..


terasa diriku begitu frusst we, tapi lantaklah aku tak nak mengejar orang yang tak boleh terima aku.. Kalau betul mak sedara kau carikan jodoh untuk kau baguslah, mesti orang itu lebih baik dari aku. Aku doakan kau bahagia.
Kan senang kalau dari dulu aku dengan kau memang tiada apa-apa jer, apakan mudah aku nak hadapi hari-hari yang mendatang ini. Kenapa kau rasa kau jer yang ekorban untuk aku?
Aku neh tak pernah nak bekorban untuk diri kau ke? Owh semua asigment aku kau yang buat ke? wah bagusnya, aku tidak pernah buat asigment kau ke? kenapa nak rasa diri kau sahaja yang bagus?
aku doakan kau selamat, aku doakan murah rezeki dan aku doa kan kau jadi anak yang soleh..
Biarlah apa yang terjadi ini menjadi kenangan kepada diri ini.. Bukan mudah untuk aku lupakan kau, tetapi aku akan cuba perlahan-lahan berikanlah aku masa InsyaAllah aku akan berjaya kosongkan kau dari pemikiran aku dan aku mendekatkan diri dengan Allah S.W.T. .







No comments: