terimalah hambu mu ini Ya Allah Hu Akbar

terimalah hambu mu ini Ya Allah Hu Akbar
aku nak jadi hamba Allah yang bertaqwa kepada Nya

Tuesday, July 20, 2010

budak perumpuan berhati-hatilah

MACHANG: Penduduk kampung di Pulai Chondong di sini, gempar apabila menemui mayat seorang perempuan bogel dalam keadaan terapung dengan kaki kanannya diikat pada anak pokok di Sungai Bagan di kampung itu, petang ini.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kelantan, Asisten Komisioner Mazlan Lazim berkata, mayat perempuan itu ditemui pada jam 1.15 petang oleh beberapa penduduk kampung dan pihaknya mempercayai mangsa dibunuh berdasarkan beberapa kesan tikaman.

"Mayat perempuan itu dipercayai berumur 20-an dan ketika ditemui di bahagian dadanya terdapat kesan tikaman manakala kaki kanannya diikat pada anak pokok di sungai itu.

"Kita percaya kejadian itu berlaku dalam tempoh seminggu yang lalu," katanya kepada pemberita ketika ditemui di tempat kejadian.

Mazlan berkata, pihaknya juga menjumpai seluar jeans yang dipercayai milik mangsa kira-kira 250 meter dari tempat kejadian dan tidak terdapat sebarang dokumen pengenalan mangsa ditemui.

Beliau berkata, berikutan itu polis mengklasifikasikannya sebagai kes bunuh dan disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

Katanya, mayat mangsa telah dihantar ke Hospital Raja Perempuan Zainab II, Kota Baharu untuk bedah siasat.

Sehubungan itu, Mazlan meminta ibu bapa yang kehilangan anak perempuan supaya menghubungi mana-mana balai polis berdekatan untuk tindakan selanjutnya.-Bernama

No comments: